joi, 26 iunie 2008

Bizonul

ziceam ca mi-as lua o dacie veche, as ranforsa-o, i-as pune bullbar, cabestane fatza spate, cauciucuri pline si stropitori cu vopsea neagra cu uscare rapida, si n-as face altceva decat sa merg regulamentar ca sa pedepsesc toti marlanii din trafic.

dar am primit de la un fost coleg o oferta mult mai interesanta de masina pentru bucuresti.


OFERTĂ TEHNICĂ ŞI FINANCIARĂ

TR-85 M - Bizonul
Tanc romanesc imbunatatit pt cerintele NATO



DATE TEHNICE

DATE GENERALE
Locuri: 4 persoane
Lungime: 9,96 m
Lăţime: 3,435 m
Înălţime: 3,10 m
Greutate: 50 tone

BLINDAJ şi DOTARE
Blindaj de 580 mm contra armamentului greu
Arma principală: Tun 1 × 100 mm A-308
Armă secundară: mitralieră de 7,62 mm (coaxială)
şi mitralieră de 12,7 mm (caroserie cu etaj)

MOBILITATE
Motor în 10 cilindri
Motor MB 838 CaM500
830 PS (cai putere - 610 kW)
Cu suspensie
Viteza maximă 60 km/h
Performanţă/Greutate 16,6 PS/tonă
Rază maximă de acţiune 400 km

PREŢ
Confidential!
(TVA şi transport inclus)


De-a dreptul genial. Iti dai seama, ca nu mai exista opreliste? pt mine nu mai exista intersectii blocate, cozi la semafoare, benzi intepenite, smecheri care nu semnalizeaza sau care se baga neregulamentar.. am o intersectie blocata? am dat cu tunul, am spulberat tot, s-a facut liber deci pot sa trec. face vreunul o greseala, de se baga ca nesimtitul? am armele secundare, 2 mitraliere la alegere. sta vreunul parcat ca vita de incurca pe toata lumea? am senile si o greutate de 50 de tone :D am trecut peste el ca in filme.

sa mor de nu-mi iau si eu o masina de-asta.

si faza cu colantul cu "JUSTITIARUL" ramane valabila :)

Related Posts :



1 comentarii:

  1. Anonim

    ...si ce culoare are? :-D

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D