marți, 15 iulie 2008

Şi am jucat şi triburile...

..o experienţă la început plăcută. E un joc demenţial. M-a ţinut destul de mult interesat, dar ca orice joc interactiv latura umană influenţează calitatea jocului într-un procent enorm de mare. Astfel, am ajuns să fiu scârbit de joc din cauza oamenilor. Şi am greşit, pentru că nu jocul m-a scârbit, ci oamenii. Dar, fără oameni nu poţi juca acest joc. Mi-a devenit foarte greu să îl mai joc.

Experienţa asta am avut-o pe toate lumile pe care am jucat, pe 6, 9, 10 şi 11 pe .net, şi pe 1, 2, 3, 4 şi clasică pe .ro. Pe toate am întâlnit oameni exact la fel, avizi de putere şi cum le zice românul "nişte curve de oameni", fără coloană vertebrală şi fără onoare. Pe toate am renunţat din cauza oamenilor, mai puţin pe 2 la care am continuat datorită evident a unui om care mi-a menţinut o perioadă interesul pentru joc. După ce acest om a renunţat la rândul lui la joc, am început să devin din ce în ce mai demotivat.. am încercat să trec peste, să joc în continuare, dar jocul devenea din ce în ce mai neplăcut, interacţiunea cu oameni din ce în ce mai înfumuraţi şi mai nesimţiţi îmi dezagrea exponenţial gustul pentru joc.

Aşa că, totuşi cu o parere de rău pentru jocul în sine care este de nota 10, am renunţat. Nu am renunţat la joc, am renunţat la oameni. Şi e normal, când te doare capul nu stai cu durerea de cap, ci iei pastile ca să-ţi treacă durerea de cap..

Nu ştiu când voi mai încerca să joc. Poate o altă lume, peste un an. Sau poate deloc, pentru că voi avea amintiri mai mult neplăcute decât plăcute.

Şi uite-aşa, am jucat şi triburile...


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. Ella

    si uite asa si eu am jucat triburile - subscriu la parerea ta! mi s-a facut sila de oameni

  2. Anonim

    mie imi pare rau ca nu mai joci:(

  3. varza

    ce joc e asta?

  4. Digital Elf

    eh.. nu-mi mai aminti.. triburile.ro

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D