luni, 27 octombrie 2008

Traiasca berea

Am fost la Amsterdam (din nou). Cu Czech Airlines (pt prima data catre Amsterdam). Stii ca pe zborurile astea scurte esti servit cu "snack", te servesc insotitorii de bord (le zic asa ca nu stiu cum se scrie corect steward) cu un sanvis si un “something to drink sir”. Toata lumea cerea fitze cum se cer acum: bulion, suc de mere, apa, m-au spart, numai sucuri naturale. La dus, in al doilea avion, de la Praga la Amsterdam, ce sa zic si eu, hai sa iau si eu un suc natural: am cerut un ceai natural de hamei. Mi-a dat o doza d-aia mica de 330, asa cum e elegant, cum era si la noi pe vremuri inainte de a se invata romanul sa bea din PET de 2 litri, fie vin de chisinau ori bere romaneasca, sau din doza de jumate, ca romanului ce-i ajunge lui doza de 330. Cand ma uit pe doza, eram curios ce marca imi dadeau cehii sa beau, surpriza: Gambrinus. Scris in ceha tot. Distribuitor pentru Cehia, nu stiu cine, iar pentru Slovacia, altii. Made in Czech Republic. Mai sa fie. Gambrinus nu era marca de origine romaneasca? Eu asa stiam. Lasa ca m-am uitat pe gambrinus.cz, sa vad opinia lor si e numai in ceha, nu intelegi niimic. Asa tare o fi Gambrinus cel romanesc, sa fi ajuns sa faca bere si in Cehia? Daca da, bravo lor. Stiu ca Gambrinus se facea de Grivita, care fusese luata de Brau-Union, care parca e out of business. Deci cum de e Gambrinus made in Cehia? Pls help.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D