luni, 8 decembrie 2008

Festival de muzica usoara

...si a fost si festivalul de muzica usoara aurelian andreescu, editia a 16-a!!... sambata pe 6 concursul, duminica pe 7 premiile.
bunatati: am fost la premii, sa vad si eu ce se intampla la tanase la un festival care i-a lansat in muzica pe paula seling, mihai traistariu si altii. se pare ca nu este un festival chiar de lepadat, (vezi numele de mai dinainte), plus ca anul asta premiul 1 a fost castigat de fata lui moculescu (fara pile), iar arsinel a venit special mai devreme din turneu de la chisinau ca sa cante pe scena festivalului.
rautati: sala plina de babe si mosi (intrarea a fost libera, afara frig si in sala cald), o silvia dumitrescu ca soia expandata, dar in negru tocmai venita de la inmormantarea ancai parghel...
dar frumos. fete tinere, muzica frumoasa, un castigator de trofeu cam ingamfat si nesuferit, jocuri de culise, alde lui moculescu care a intrat pe scena aproape plangand: "multumesc "prietenei" mele cele mai bune, care credeam ca mi-e prietena, si care a zis ca am pile... eu am pile?? eu?! am pile?? tata, daca esti in sala vin-o pe scena!" si tata n-a fost, deci foarte clar ca fata n-a avut pile.
dar frumos ca dl. ursulescu, elegantul prezentator al tuturor festivalurilor, mi-a facut o frumoasa prezentare site-ului facut de mine, pentru unchi-miu, aurelianandreescu.ro. multumesc, domnule ursulescu. pe bune.

Moculescu (premiul 1):


Trofeul:


Arsinel, vesnic tanar:


Silvia Dumitrescu:


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D