marți, 27 ianuarie 2009

Am facut vorbire

Care-i frate ala care a introdus in media sintagma "am facut vorbire" ?

Am auzit in ultima vreme la stiri la TV aceasta expresie dintr-o data, au inceput toti s-o foloseasca in acelasi timp, si asta de curand. Prima oara cand am auzit-o mi s-a parut ca mi s-a parut c-o aud. A doua oara mi s-a facut greata. Deja de la a treia oara era certitudine, nu mi s-a mai parut.

E lege sa folosim aceasta expresie? Nu se mai poate spune "am vorbit"?

Cum mah "am facut vorbire" ?!?!


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. tanguero

    poate e pentru anumite categorii de oameni ma. e la fel ca atunci cand femeile spun "am facut dragoste" iar noi spunem "m'am f...t"
    sau se prea poate sa nazuim catre voroavele de pe vremea de cand bunica avea himen.

  2. Digital Elf

    ...genial...

  3. Essences

    Mie mi se pare ciudat altceva. Am citit de curand doua carti in care se foloseste expresia "trebuie ca". De exemplu "Trebuie ca este foarte tare". Suna aiurea, nu?

  4. Digital Elf

    Cred ca e o problema de "trend". Cineva la moda gaseste o expresie mai (feng)shuie, o debiteaza undeva in public, dupa care este preluata orbeste de toti oamenii publici ca sa "dea in trend"...

    Cam cum au ramas istorice si "succesurile".

  5. virginitate

    Mda, suna aiurea. Si pe mine ma deranjeaza cand o aud; sper sa dispara la fel de repede cum a aparut.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D