joi, 29 ianuarie 2009

In sfarsit m-am linistit

Da.. eram foarte stresat in ultima vreme. Nu mai aveam somn, ma zvarcoleam noaptea in pat, aveam senzatia de continua sete, ziua aveam pierderi de concentrare, eram tulburat, nu mai auzeam nimic in jur, eram o epava... Ceva ma framanta si nu stiam ce.

Dar acum gata. Am aflat si m-am linistit. Am dat din greseala (tin sa mentionez "din greseala") pe postul de TV O. O TV. Imaginea idealului meu de vedeta, urcata pe un piedestal de cristal batut cu nestemate aurii cu irizatii de fildes marmorat, Magda, ACEA MAGDA, se profila destinic pe ecranul televizorului, umplandu-mi inima, sufletul, trupul, mintea si totul cu o bucurie nemarginita. Era EA, vedeta mea. TRAIA! Fusese rapita dar.. dar.. ACUM SE INTORSESE!! Ii dadusera drumul infractorii si acum povestea ce patimise.

M-am linistit. M-am linistit ca scapase de cateva zile si era acum bine. Doamne ce m-am linistit. Am inteles de ce ma tot framantasem zilele astea, de ce nu eram in stare sa dorm si sa mananc...

Am adormit ca un bebel cu telecomanda stransa gingas la piept...

Hi-mi-ar scarba.....


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D