vineri, 23 ianuarie 2009

Ploua

Ploua. Ploua peste dragostea mea de frunze moarte. Vad cum se dizolva in ploaie fericirea verii.
Ploua. Ploua ca un vis uitat, tacut, marunt ud.
Ploua. Ploua peste soapta mea din noapte.
Ploua. Ploua peste asteptarea mea, ploua la fel ca oricand, nimic nu este schimbat, ploua, ploua potolit si rutinat, ploua ca ceva ce este normal sa se intample.
Ploua. Ploua. Aceeasi ploaie ploua peste iubita iubitului meu, peste iubitul meu, ploua peste toti la fel, nepasator, iar eu imi confund lacrimile cu ploaie, da, mi le confund, pentru ca nu vreau sa ma stiu plangand, suferind, asteptand...
Ploua. Ploua in noapte, si linistea ploii ma opreste sa iti spun:

"Te iubesc..."

Milena
SCURTISSIME (confidente murmurate)
Imensa asteptare
O seara uda de august 1994




Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Anonim

    Daca o mai tii cu dragostea... eu nu mai intru pe blogul tau

    Cristi

  2. Digital Elf

    :))
    dar cu ce-ai vrea s-o mai tin?

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D