joi, 8 ianuarie 2009

Soim al patriei

Jur cu mana pe fundita
Si cu fundul pe olita
C-o sa fac o treaba mare
Pentru clasa muncitoare.


Asa cantam cand eram parte din ornitofauna comunista, ca fioros soim al patriei (acum tot din ornitofauna fac parte, dar cred ca am ajuns bufnita). Voai dar ce frumos era... Ce aveam noi uniforme albastre, cu niste palariute frumoase de soare, imi aduc aminte ca acum. Ce liniste aveam pe atunci, ce frumos ne jucam, si in curtea scolii si in fata blocului... Vara pe canicula nu era tipenie de om, noi stateam la umbra intre tufisuri si ne jucam cu soldatei de plastic, ii aliniam frumos si trageam in ei cu un pistol verde cu discuri de 1 cm... Sau cand stateam in casa faceam obiecte din hartie, moristi de vant si barcute... Imi aduc si acum aminte de mirosul de sandvisuri combinat cu cel de mere al mini-ghiozdanului pe care mi-l lasa mama pentu gustare la gradinita. Imi aduc aminte si de ghiozdanel, il stiu exact cum arata pe vremea aia. Si mai tin minte ca si acum ca aveam si eu o prietena, cand apaream alerga dupa mine si ma striga si ma pupa... si eu ma inroseam tot...

Eh, ce vremuri inocente si frumoase... Ce dor mi-e de ele. Ce n-as da sa le mai traiesc o data.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D