miercuri, 25 februarie 2009

Telemarketing

Am fost sunat de Vodafone dacă vreau gratuit telefon fix mobil acasă. Poftim? Da, am auzit corect. Un telefon wireless pe o rază de 500 de metri, cu sute de minute gratuite, o nebunie.
- Doamnă, nu mă interesează.
- Aveţi 600 minute gratuite..
- Nu-mi spuneţi de gratuite, sigur mă costă ceva. Spuneţi-mi cât mă costă.
Ştiam că undeva trebuie să fie un "glitch", ştiu şi telemarketingul (am făcut şi eu aşa ceva în tinereţe hehe), deci nu mă enervez. Eram curios cât m-ar costa.
- Staţi să vă spun, puteţi să sunaţi alte Vodafone fixe..
- Nu mă intreseaza doamnă, nu cunosc pe nimeni cu Vodafone fix, spuneţi-mi cât mă costă.
- Aveţi şi 200 de minute gratuite cu alte reţele..
- Nu sun alte reţele. Dar cât mă costă să plantez animalul în casă?
- Aveţi şi nu ştiu câte sute de minute gratuite cu Romtelecom..
- Doamnă, am Romtelecom la care nu plătesc nimic, pot să sun şi în State! Spuneţi-mi cât mă costă!!
A cedat femeia, recunoaşte: 8 eur/lună. Zic:
- Şi d-aia m-aţi ţinut atâta la telefon? Pe abonamentul curent de la Vodafone (la care vreţi să-mi puneţi fix) plătesc abonamentul de 24 de Roni cu tot cu TVA şi am minute gratuite cu cine mă interesează; îmi daţi 600 de minute gratuite nefolositoare pentru 40 de Roni în plus? Dvs. realizaţi ce îmi propuneţi?
- Stimate domn, ..
- Doamnă, dacă v-aş propune aşa ceva, dvs. aţi accepta?
- Păi..
- Exact. Deci nu mă interesează, aşa cum v-am spus de la început, la revedere.
- Dar domnu', staţi puţin, puteţi să recomandaţi şi la alţii treaba asta? Vă rog?


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D