duminică, 12 aprilie 2009

Hypermarketurile - cele mai scumpe

La hypermarket găsesc cele mai scumpe produse. De exemplu, când am nevoie de hârtie igienică şi mă duc la hypermarket, un pachet de 8 hârtii igienice mă costă 3 milioane.

Pentru că "lapte ai luat?". Nu, evident nu am luat. "Cafea mai e?". Nu prea mai e, e cam pe terminate. "Să nu uităm o caserolă de carne". "Lu' ai mică, i-ar mai trebui şosete, agrafe, un maieu, mie un Lady Speezdic"... etc.. etc..

Şi vărs la casă căruţul plin.. cu un pachet de hârtie igienică de 3 milioane...


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. tanguero

    frate eu ma duc la minimagazinu din colt. carnati aveti? nu! lapte aveti? nu ! cafea aveti? nu! dati-mi o paine atunci....

  2. dil

    oricum le luai si de la magazinul din colt, vrei sa zici ca lasai fata fara agrafe si una alta?? nu mai luai carne??
    problema nu e in supermarket.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D