miercuri, 15 aprilie 2009

An lumină

Întrebare: Cum poţi să măsori distanţa în timp?

Răspunsul mi l-am găsit tot eu: în fizică.

Când auzi pe cineva spunând: "un an lumină" zici "uaaaa.. ce mult...".
Ce mult.. ce? Că un an la oameni e tot un an şi la lumini. Ca în ghicitoarea aia veche: ce e mai greu, un kilogram de fulgi sau un kilogram de fier? Cel de fier, evident, nu? :)))))



------
Acum serios, pentru cei care nu înţeleg persiflările, în wikipedia găsim exact ce înseamnă an-lumină: 9,4605284 × 1012 kilometri. Uaaaaa ce departe...... Acum nu mă întreba cât de mare e 1012 că mă lasă nervii.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. portos

    bine, bine, cit ziceai ca e un 9,4605284 ? :P

  2. Digital Elf

    :))
    ca la ecuatia urmatoare:
    2 + 2 = 5 pentru valori foarte mari ale lui 2.

  3. varza

    Mie imi place chestia aia cu pupaza ce spune =))
    Si acum ca ti-am dat cuvantul 'misandra' mura in gura, ce faci cu el?:P

  4. Digital Elf

    cum ce sa fac cu el? sa scriu posturi pentru verze.ro :))

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D