miercuri, 13 mai 2009

Nesimţire românească II

Vecinul meu de dedesubt a început bocănelile prin ziduri. Adică a început campania de zugrăveală. Treabă bună, n-am ce zice. Dar, am avut o neagră presimţire.

Zic, ia să văd cred că a oprit wireless-ul. Adică router-ul wireless la a cărei conexiune nesecurizată de internet îmi logam laptop-ul de fiecare dată când calculatorul mare era ocupat de altcineva. Nu i-am zis niciodată că nu e bine să îşi lase accesul nesecurizat, ca să pot profita de pe urma lui, la nevoie. Evident, fără să ştie.

Dar acum, că zugrăveşte, cum am zis am avut o presimţire: să vezi că şi-a închis router-ul. Calculatorul mare era ocupat, aşa că am deschis laptop-ul, şi am aşteptat conectarea automată la reţeaua nesecurizată a vecinului. Unable to connect to preffered wireless connection.

Fuck. Deci exact cum am zis. M-a lăsat fără internet pe laptop. Acum trebuie să-mi pun eu router-ul meu propriu în funcţiune, ca să-mi folosesc eu conexiunea mea proprie!

'Tu-l în gură de nesimţit! Ce uameni, băi, ce uameni...


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. portos

    huuuoo, si nu i-ai batut in calorifer?!
    ce oameni bai, ce oameni.

  2. Digital Elf

    Care mă, că era să mă duc la uşe şi să-i zic să învelească router-ul într-o pungă numa' să-l bage în priză. Da' mi-era că se prinde că e ceva putred şi se interesează pe la pretini şi se duce dracului conexiunea mea gratuită. Aşa că i-am lăsat un răgaz...

  3. Florin

    Bate-i la usa si spunei despre chestie si dai o bere doua poate il mai indulcesti

  4. dil

    ceea ce dovedeste ca nu ti este un bun vecin, ca sa i demonstrezi ca tu ii esti, fa i reclamatie, sigur nu are autorizatie de demolare, ceea ce o sa l faca sa si ia amenda, se opreste si din bocanit, da si drumu la router.
    simplu :d

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D