luni, 4 mai 2009

Puritate

Noi oamenii, nu am fost şi noi copii? Mă uitam zilele trecute la fi-mea. Mă gândeam la banii de benzină, când să chem instalatorul, când să-mi fac cererea de concediu şi dacă o merge vaporaşul pe Herăstrău, iar fi-mea..
- Tati, am uitat sutienul lui Barbie la grădiniţă. Îi faci codiţe? Ca lui Mica Sirenă...
Am întrebat-o în Grădina Botanică:
- De ce alergi aşa?
Ce întrebare tâmpită, cum adică "aşa"? "Aşa" cum? Mi-a răspuns senină, facând brum-brum:
- Pentru că sunt Fulger McQuinn.
- Cine, mă?
Îmi aruncă în fugă, peste umăr:
- Maşina aia roşie care vorbeşte. Brum-brum.... Şi ai zis "mă". Nu-i frumos.

Seara la culcare îmi zice iar de Barbie. Că mâine o lasă acasă, să doarmă, şi o ia pe Cenuşareasa. Dar ştii, i-a pus rochiţa de la Hanna Montana Barosana. Să nu-şi uite pieptănul mâine. Al lui Ariel. Că Vlăduţ i-a desfăcut codiţele lui Barbie azi şi l-a certat Doamna.

Când o dormi fata, oare ce-o visa? Eu mai visez că mă aleargă unii, că fug printre dărâmături, că mă dau cu barca, că trebuie să trec podul şi n-am bani la mine.. Dar copilul? Ce visează? La ce se gândeşte în timpul zilei? Eu mă gândesc că am făcut aia, că am de făcut ailaltă, că tre' să iau pâine, şi neapărat să plătesc rata la maşină. Ea se gândeşte.. la ce? La Scooby Doo Where Are You, la Nesquick dimineaţa cu paiul şi la rochiţe, şosete roz şi agrafe.

Offff Doamne... ce n-aş da să fiu iar copil...


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. Unknown

    Punem mana de la mana si il prindem pe pestisorul de aur sa ne indeplineasca dorinta asta? :)

  2. Digital Elf

    :D numai sa nu fie pestisorul de aur incrucisat cu un rechin. ala e pestisorul de aur care-ti indeplineste ultimele 3 dorinte :D

  3. brightie

    :) (sunt geniali cand sunt mici)

  4. varza_furioasa

    misto... chiar asa ce n-as vrea sa mai fiu si eu copil fara nici o grija....

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D