miercuri, 29 iulie 2009

Metrou în Drumul Taberei

Hoo nebunilor, nu s-a făcut metrou în Drumul Taberei! Ce săriţi aşa?

Dar proiectul cică iegzistă. Şi banii, cică iegzistă. Am citit pe Elena Udrea punct ro: Proiect Metrou - Drumul Taberei
(8 Octombrie 2008). Foarte frumos. M-am emoţionat până la lacrimi (nu vreţi să ştiţi exact ce mi s-a umplut de lacrimi). Şi mai tare m-au emoţionat cuvintele fluturând în vântul patriotico-electoral:

"Eu spun raspicat ca imediat dupa aceste alegeri ma voi bate ca lucrarile la acest metrou sa inceapa. Va fi prioritatea mea, ca in cartierul unde am locuit, sa existe inca un mijloc de transport. Voi face orice imi sta in putere pentru ca locuitorii din Drumul Taberei sa se bucure de facilitatile metroului. Magistrala 5 VA FI REALITATE! Nu va ramine proiect."

Când, doamnă, când? Că avem mare nevoie de aer. Acu' se face octombrie 2009 şi tot cum am stabilit a rămas..

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D