sâmbătă, 12 septembrie 2009

Leapşă luminoasă

Tocmai ce primii o leapşă zalmoxiană de la Brightie despre care (ea, Brightie) îmi voi exprima părerea în curând dar nu acum.

Ca şi idee, "Tim O'Reilly a publicat mai demult interviul pe care i l-a luat Forbes pentru un special intitulat "Putere, Ambitie, Glorie". Intrebarile sunt interesante..." (Also Sprach Zamolxis). Şi se născu o leapşă.

1. Când ţi s-a-ntâmplat ca lecţiile învăţate de la cei vechi să contribuie la succesul tău?

Never-ever. Tătă viaţa mea am făcut după capul meu şi bine am făcut. Cei vechi cu cei vechi, eu cu mine. Să trăiesc!

2. Dacă ai putea invita un mare clasic la cină, cine ar fi şi de ce?

Ioan Luca Caragiale. L-aş servi cu ciorbă de fasole cu afumătură (chiar dacă e seară), cu niţele sarmale cu mămăligă şi un vin bun, urmate de o dulceaţă de căpşuni. Şi să stăm la taclale. Cred c-ar fi demenţă totală. Am o poftă nebună de râs cum n-am mai trăit de la petrecerea burlacilor. Mi-l închipui hâtru, cu un umor super-fin, savurând reacţia mea la glumele sale, mustăcind ştrengăreşte. L-aş pune up-to-date cu evoluţia societăţii, făcând paralele între nuvelele sale şi zilele noastre. La plecare i-aş da la pachet plăcintă cu brânză şi stafide şi o diplomă de cel mai bun prevestitor contemporan.

3. Cine-i cea mai influentă persoană în viaţa ta?

Nimeni. Cum am zisără la punctul 1, fac numai după capul meu. Să trăiesc!

4. Care-i ambiţia ta secretă?

Să stăpânesc lumea. Mai am puţin. Aş vrea să-mi ziceţi Sire.

5. Preţul gloriei?

Cred cu tărie că Prostia. Mă duce cu gândul la filmul 300. Dar, în final, lumea te ţine minte cu gloria, nu mai contează cum ai ajuns la ea.

6. Greci sau Romani?

Unii credincioşi şi gay, ceilalţi aproape credincioşi, curvari şi gay. Hm.. Unii artişti, alţii plini de ei. Unii sportivi (în adevăratul sens al cuvântului, aducând sportul la rang de artă), ceilalţi bestii în arenă, cu circ şi gladiatori. Unii eminenţi oameni de ştiinţă, alţii buni constructori de drumuri şi poduri. Unii cântăreţi ai frumosului şi divinităţii, ceilalţi au înfipt suliţă şi spini în Dânsul. La urma urmei, societatea noastră e urmare a civilizaţiei romane. Definitely, greci.

Aş vrea să aflu părerea lui Andrei Pavel, a Clarisei, a lui Cristian Bulaga, şi de ce nu a inconfundabilului şi inegalabilului Oveeeeeewan. Ella, daca ai timp, zi-le loredana.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



12 comentarii:

  1. Andrei Pavel

    o sa incerc :)

    mai circula o leapsa. cu talente ascunse si chestii
    sper sa ma fereasca sfantu' de d'alea ca nu stiu ce sa aleg din ce fac :)))))

  2. Digital Elf

    lasa-le pe alea. ia-o p-asta mai inteligenta. pe alocuri te pune pe ganduri.

  3. Andrei Pavel

    sa zicem ca... e gata

  4. clarisa

    da "Sire",si eu,e buna in momentele de relaxare.

  5. brightie

    :))))
    Hai ca m-am distrat de minune. Iti mai dau lepse d-aste, sire. :)

  6. Cristian Bulaga

    simpatica leapsa Sire ! e gata si la mine :)

  7. Andrei Pavel

    me iz ready da' am zis sa las si link. pentru comoditate :) http://sssfinxxx.wordpress.com/2009/09/12/leapsa-sfinxunoidala/

  8. tanguero

    gata bre

  9. Ella

    pai na, sa fiu si eu mai cu motz

  10. Indelible Bonobo

    pana sa vina zelist cu topul dinamic nici nu bagasem de seama articolul tau..

    chiar sunt curios: digitalelf.ro e tot al tau, si daca da, de ce nu merge? alta chestie: stii ca poti sa faci orice domeniu, inclusiv digitalelf.ro sa functioneze cu blogger / blogspot, nepierzand nimic?

  11. Digital Elf

    zelist mi-a descoperit si mie clienti de care habar n-aveam. macar atat sa faca.

    da, digitalelf.ro este al meu. merge, dar nu l-am deschis inca. pregatesc un site foarte greu si mai am de munca.

    da, stiu ca pot sa mut pe .ro sau altceva dar nu am interes. pentru cat tin eu blogul, e mai mult decat suficient. digitalelf.ro il voi popula cu ceva foarte interesant, care n-are treaba cu blogul...

    mai pofteste pe la mine.

  12. Indelible Bonobo

    merci, cu placere :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D