marți, 8 septembrie 2009

Prietenos cu utilizatorul

"User friendly". Am auzit destul de mult în ultima vreme această alocuţiune cu referire la aparatura electrocasnică, în modul în care este gândită treaba să înţeleagă tot bizonul cum funcţionează agregatul. Adică să fie cât mai uşor de folosit. Bagi deştul şi face agregatul singur toată treaba. Sunt destul de mulţi cercopiteci care se uită cu ochii mari pe o telecomandă, întrebând retoric: şi cum îi dau drumul?

Dar acum câteva zile am trăit frumoasa senzaţie de a auzi traducerea acestei alocuţiuni. "...monitorul este foarte prietenos cu persoana care îl foloseşte."

În clipa aia mi-am şi închipuit omul. Şi-a luat compiutăr. A deschis cutiile, şi-a instalat frumos toate bucăţile pe birou, miroase plăcut a plastic nou, încă nears. A pregătit tot, a băgat toate în priză, acum trebuie să apese pe boton. Aprinde unitatea centrală, după care aprinde şi monitorul.

Monitorul se aprinde cu nişte buze senzuale mari pe tot ecranul, şi rosteşte cu o voce plăcută:
- Bună, eu sunt noul tău monitor şi te voi servi pe toată durata garanţiei. Poţi să-mi spui Moni.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D