marți, 27 octombrie 2009

Pădurea Veselă a micuţului Elf, premiată

Am rămas mască să aflu de prin vecini că blogul Pădurea Veselă a fost considerat propice să fie premiat. Nu eu am fost premiat, ci blogul. Premiul i-a fost acordat de către Iulia, de pe Blog de Bucuresti.

Dragă Iulia, blogul meu îţi mulţumeşte pentru apreciere şi speră el să se ridice la nivelul calitativ impus de un asemenea premiu. Mă roagă pe mine să am eu grijă. Sper să am.

Sper din tot sufletul că întreg conţinutul este util cuiva şi apreciat în general. Mă mai gândesc ce bloguri aş premia şi revin cu "later edit". Aveam în gând fo două dar tocmai ce au primit unul un standby şi celălalt un del *.* ^ENTER format c: ...




Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. Iulia

    Mi-a facut mare placere! Ai un blog simpatic si vesel, care merita pe deplin sa fie premiat.

  2. Digital Elf

    ms, sar'na.

  3. b

    hoho, congrats, man. pardon, premiul nu-i pentru tine.
    deci, sa te faci mare, padure vesela! :)

  4. Digital Elf

    ms ms b.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D