marți, 10 noiembrie 2009

Omul care aduce ploaia

Ăla sunt eu. Am primit confirmarea în sfârşit că sunt în armonie perfectă cu natura.

De fiecare dată când îmi spăl maşina, fie şi după o lună, în maxim 24 de ore plouă. Garantat.

Aşa că m-am gândit să-mi ofer serviciile publicului larg. Care are nevoie vreodată să plouă, să-mi plătească suma modică de spălat interior/exterior şi în maxim a doua zi va ploua.

Garantat.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. Iulia

    He, he. Asa patesc si eu, de fiecare data cand spal geamurile. Cunosc sentimentul :)

  2. brightie

    domnu' p-ala care aduce soarele nu-l cunoasteti, cumva? la mine e cam intuneric de o vreme...

  3. Indelible Bonobo

    nu cred ca ai vad bun in ro. muta-te si tu in sahara sau gobi. si mergi pe urmele piticului el nino.

  4. Digital Elf

    am devenit din ce in ce mai armonic cu natura. azi am pacalit-o. de dimineata vroiam sa spal masina, am trecut pe langa spalatorie, si in dreptul ei am accelerat si nu m-am oprit pana acasa.

    acum ploo.

  5. Digital Elf

    @brightie: omu ala de-aduce soarele era Nica din Amintiri din Copilarie.. cre' c-a murit de-atunci..

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D