joi, 28 ianuarie 2010

Ce zi grea am avut

Da mă. Iar a nins. Superb. Zăpadă proaspătă, afânată, rece, peste oraş, peste case, peste trotuare.. Vine Crăciunul!! Vorba cântecului reclamei: vin, sărbătorile vin, sărbătorile vin.. always coca colaaaaa..

Aşa că am avut o zi foarte grea. Cea mai grea parte a fost să-mi dau valiza jos de pe şifonier. Şifonierul înalt, scaunul mic, valiza grea.. Deja am făcut scurtă la mână.

După care, credeţi-mă, oameni buni, habar n-aveţi cât de greu este să-ţi aduni toate tricourile, toţi pantalonii scurţi, maieurile, şlapii (caută şlapii în dulapul cu fân) şi umbrelele de plajă şi îndeasă-le în valiză. Asta mai ales când volumul e mai mare decât golul din valiză.

După care, caută biletele ca disperatu' pentru Australia. Le-am găsit pe alea de Noua Zeelandă, dar nu le găsesc pe cele de Australia! Acum am febră musculară, şi mă gândesc cu groază că mâine tre' să răscolesc toată casa să găsesc biletele.

Australia here I come.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. brightie

    m-ati inebunit cu australia si nz. frate, curge miere la robinetele alora?

  2. Digital Elf

    nu stiu de miere, n-am auzit. dar stiu ca e caaaaaald....

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D