vineri, 15 ianuarie 2010

Dragă Hannah Montana

Dragă Hannah Montana tu şi cu serialul tău,

Ar trebui să nu existaţi. Eşti nasoală, urâtă, şleampătă, proastă, neîndemânatică, cutră, răzbunătoare şi cel mai rău, copiii te idolatrizează. Şi ai şi ditamai dinţii.

Mi se face rău de fiecare dată când fi-mea se uită fermecată la tine, şi îmi vine să vărs când mă uit eu la tine. Eşti de o ţărănitate şi o vulgaritate şi o prostie greu de imaginat.

Dispari.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



6 comentarii:

  1. Cristian Bulaga

    maestre, hai sa facem un club anti-pustoaica asta , care a cucerit juma de planete prin campanii serbede de marketing ... fina-mea daca nu are toate rahaturile cu hana montana plange 3 zile ... nu se poate asa ceva

  2. Marmotu

    Acum 10-15 ani era la moda Britney si Micky Mouse Fan Club. Si asa mai departe. Fiecare generatie are cate o obsesie. Nu te poti impotrivi naturii. Vorba aia: Se spune ca daca ai putere poti muta muntii din loc si daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza cu nimica.

  3. Digital Elf

    Marmotul, tare misto blog ai. E de pus la favourites si de revenit periodic. ;)
    Bafta.

  4. Anonim

    It seems to me that Hannah is a girl mntana very cool and would be to let your children to watch for though is if you were a Disney star and I like it all you have done so. And I will be so lenient.I LOVE HANNAH MONTANA!

  5. Anonim

    cn a scris aceea chestie du-te dracu cu mata prostule

  6. Digital Elf

    draga ultimule anonim,
    pe langa eleganta scrierii dumitale, nemaivorbind de incantatoarea corectitudine, iti multumesc pentru gandurile bune. intotdeauna am admirat libertatea de exprimare a romanilor, este exact ceea ce meritam noi ca si natie.

    iubesc romanii si mintea lor neobosita.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D