joi, 21 ianuarie 2010

Norocul te aşteaptă

Eram cu un prieten pe drumul spre casă, eu în maşina mea, el în maşina lui. Mă opresc să pun benzină, se opreşte şi el să pună benzină. Eu pun benzină, pune el benzină, se duce să plătească, mă duc şi eu să plătesc. Plăteşte, plătesc, mă opreşte casierul că am pus de prea mulţi bani: luaţi un loz să-l răzuiţi. Îl iau, îl răzui(esc?), ia, ce scrie, ce-ai câştigat?

Mai încearcă, norocul te aşteaptă.

Foarte la obiect, prietenul mă întreabă: unde şi când? Ca să ştii să fii şi tu acolo.

Eu aş întreba acum: CÂT mă aşteaptă? Mă aşteaptă până găsesc eu unde şi când?

Unde eşti, norocule?...

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



1 comentarii:

  1. deletrrix

    Cred ca asteapta undercover, ca sa fie cautarea mai palpitanta. :D

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D