duminică, 7 februarie 2010

Meseria, brăţară de aur

Nu trecu mult timp şi Brightie mai cusu o leapşă. Eu, cum nu am fost atent, am luat-o. Nici n-am avut timp să mă aşez pe ciuci şi să strig piua. Deci se face că trebuie să zic...

Care sunt meseriile pentru care aproape că n-ai pune pleoapă pe pleoapă nopţile, de nerăbdare s-ajungi iar la slujbă?

Băi băieţi. Deci cum să formulez io aşea.. să nu se supere nimerica. Deci se face că câţi ani am eu de muncă, n-are alţii de şcoală. Deci mi s-a cam acrit carevasăzică de muncă şi aşea m-aş orienta io că aş cam vrea să huzuresc. Să câştig potul cel mare la LOTO şi să hu-zu-re-sc. Atât. Am ajuns şi să mă interesez cât aş primi pensie dacă m-aş retrage acum.

Dar.. hai să facem un efort şi prin reducerea la absurd să răspundem la întrebare. Reducerea la absurd este o metodă matematică de rezolvare a unor probleme în care ni se dă o propoziţie adevărată (ipoteza) şi trebuie să demonstrăm (adică să dovedim) că o altă propoziţie numită concluzie este adevărată. Această metodă consta în următoarele: având de demonstrat că propoziţia care alcătuieşte concluzia este adevărată, vom presupune că ea este falsă şi vom arăta printr-un şir de raţionamente logice că această presupunere ne conduce la o contradicţie, la un rezultat absurd. Atunci rezultă că presupunerea făcută este falsă, deci concluzia este adevărată. Stai liniştit, nici eu n-am înţeles nimic din ce am dat copy/paste de undeva de pe net.

Tester de jocuri. Moamă... Asta îmi aduce aminte de filmul BIG, cu Tom Hanks, când ajunge să se angajeze tester de jocuri, şi prietenul lui îl întreabă: adică tu trebuie să te joci cu toate jucăriile astea? Şi mai eşti şi plătit pentru asta??

Arhitect, sau constructor de case. Să le vadă ochiul meu cum se ridică bârnele una câte una, cum prind viaţă şi cum se mândresc ele în produsul finit.

Gigolo, sau ginecolog. Doamnelor, go crazy.

Astronaut din filmele SF, sau terraformer, când e nevoie de o echipă de cercetători ştiinţifici pentu terratizarea planetei Z. Că oi fi avatarul lui Jake Sully pe Pandora, ori unul dintre cei de pe Red Planet, nu contează, atâta timp cât acţiunea mi se petrece într-o altă lume, fabuloasă, departe de "civilizaţia" cunoscută până acum.

Ar mai fi una două interesante, dar la care aş mai închide ochii noaptea cu gândul că m-aş duce a doua zi la servici.

Pentru că nu îmi citeşte nimeni blogul de obicei, dau leapşa tuturor acestora. I-aş da-o lui Ove care nu cred că mai e el acolo pe blog, că nu-ş ce dracu a început să scrie romane, şi care oricum nu ia nici o leapşă, le ignoră total. Iulia la fel, n-a luat-o nici pe ultima. Later Edit: Ba a luat-o, sunt eu bou că nu mă uit bine: Un fel de leapsa. În Cristi îmi mai e speranţa, răspunde totdeauna la prezenţă când se strigă catalogul. În rest, Dumnezeu cu mila.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. brightie

    Deci multam pentru malura aia cu reducerea la absurd, pentru onorarea lepsii care este si...
    aia cu jocurile e de top. nu vreau nici io. deloc, bre, da' deloc!

  2. Iulia

    Nu am luat-o pe ultima? Adica pe cea cu cartile? Vezi ca nici tu nu dai pe la altii, sau daca dai, nu te uiti cu atentie, micutule Elf? :)

  3. Digital Elf

    ups. n-am vazut-o atunci. mea culpa: Un fel de leapsa. mi se mai intampla sa nu fac fata distractiei :)

  4. tanguero

    bre uite iau aici direct leapsa ta pentru a eu taman ce am scris un articol la mine.

    - mecanic moto intr-un atelier gen OCC
    - human resources la un bordel
    - si daca ne iese proiectul o sa si am un job din acesta - Blue Wolves turism pe doua roti

  5. Cristian Bulaga

    prezent, domn profesor , prezent

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D