sâmbătă, 6 februarie 2010

Şi am fost la Amsterdam

Amsterdam. Un oraş demenţial. Curat, frumos, liniştit ziua şi agitat noaptea, cu clădiri minunate, înghesuite una în alta dar spaţioase pe dinăuntru, cu circulaţie cursivă, fără accidente, fără scandal, cu localnici liniştiţi dar cam naţionalişti, cu mulţi turişti, mult kebap şi mâncare proastă, multă bere bună în cafenele frumos retro decorate, multe muzee şi canale încântătoare...

Din păcate cartierul roşu a fost literalmente hăcuit, restrâns exagerat de mult, dispărând multe dintre lucrătoarele frumoase de demult.

Este un oraş atât de complex.. De pildă ai în Amsterdam primăvară, vară, toamnă, iarnă.. toate în aceeaşi zi. Acum ninge, acum iese soarele, ca seara să plouă iar.

Un oraş frumos, cu magazine kitch-oase pline de nimicuri, scumpe ca naiba. O viaţă nu chiar atât de ieftină, dar frumoasă pentru huzurit.

M-aş muta în Amsterdam.

Later Edit, poze din 2005:













Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



7 comentarii:

  1. brightie

    cool. si pozne, nexam?

  2. Man vs Woman

    eu vreau sa ajung anul asta la Amsterdam:D...ceva poze sa ne limpezim ochii?:)

  3. Digital Elf

    poze nexam de anul asta :(
    am din 2006. fac un update.

  4. brightie

    ce-am facut io se cheama lucru manual. vreau la amsterdam :(((((

    p.s. faci poze tare faine.

  5. Digital Elf

    recomand cu caldura sa ajungeti la amsterdam. eu m-am indragostit de acest oras.

    ce e interesant, dar n-am apucat s-o fac, am auzit ca restul olandei este chiar MAI frumoasa decat amsterdamul. asa o fi?

  6. Anonim

    caca

    Moldoveanul

  7. 1morning

    :) - e zambet ironic..cu circulatie cursiva, fara accidente si fara scandal?no reealy?

    pai in A'dam intotdeauna

    turist+inchiriat+bicicleta=accident

    turist+uitat la harta si nu la drum= accident

    turist britanic+ciuperci= sarit pe geam

    turisti britanici+bere ieftina=scandal in Red Light

    turisti italieni+iarba=scandal..dar mai haios

    si etc si etc :)

    E bine ca ti-a placut si acum pe frigu asta cand vezi soarele 1 data la 2 sapt..

    :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D