miercuri, 21 aprilie 2010

Multumesc

Vreau sa multumesc la mama, care m-a facut destept. La Doamne-Doamne, care m-a facut frumos. La cititorii mei ocazionali, care semneaza toti "anonim", si care ma perfectioneaza sa scriu mai bine si mai bine ca sa tin stacheta ridicata ca nu se stie niciodata cine ma citeste. La prietenii care m-au citit ori de cate ori ma vedeau ca apar si-si aduceau aminte ca am blog... etc... Voi toti m-ati facut mai bun, mai in cautarea cuvintelor maiestre, sa impletesc ironia cu umorul in duioase minuni oratorice...

...dar sa mor daca mai am inspiratie sa scriu ceva inteligent.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



7 comentarii:

  1. tanguero

    du-te ma....nu te cred

  2. roka

    pentru ca pareai trist in multumirile tale, sa radem impreuna
    http://docromania.wordpress.com (o istorie de milioane)

  3. Anonim

    macar unul sa se semneze "anonim "

    asta pentru ca nici eu nu am inspiratia sa dau un comment inteligent.

  4. Anonim

    chiar ca ..daca le dai cu anonim nu tre sa zici nimic inteligent :P

  5. Aiana

    hai sa o dau pe fata nu mai vreau sa fiu anonim nu!nu!nu!
    dar inteligenta mea lasa de dorit ...
    de aia si nu de ailalta comentez ca anonim
    si asa va fi si de acum si mai in colo :D

  6. Digital Elf

    sarumana aianaaaaa...

  7. Mariean Viorel

    Cu trecerea timpului vom fi mai multi pe planeta ...iar comenteriile noastre mai slabe

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D