duminică, 30 mai 2010

Răi mai suntem

Urlă ura în noi. Societatea ne-a înrăit. Ne înrăieşte. Nu e suficient că ne chinuim noi înşine. Când vedem cât ne chinuie ceilalţi, ne face deja o plăcere diabolică să-i chinuim şi noi pe cei din jurul nostru. Şi nu ne ajunge nici asta; ajungem atât de departe cu tortura încât mai facem şi noi la rândul nostru alţi oameni, îi creştem de mici, avem grijă de ei ca săi facem mari ca sa-i facem apţi să îi chinuim.

De ce ne urâm rasa atât de mult încât ne împuiem?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



13 comentarii:

  1. gigi

    Elfule , la parerea asta am ajuns si eu..De vreo 3 zile imi urla idei asemanatoare in cap.Trebuie sa ne mutam in alta societate...una in care se fumeaza mult..Aici innebunim toti:) Nu stiu daca ai vazut dar parca acum 8-10 ani traiam in cu totul alta Romanie

  2. gigi

    cand ai timp arunca un ochi pe chestia asta :) :
    http://allunrelatedthings.blogspot.com/2010/05/daca-aveti-rabdare-sa-va-uitatimerita.html

  3. Mariean Viorel

    indiferent de era si organizare ,acest lucru se intampla deoarece pentru a trai avem nevoie sa acoperim o nevoie a animalelor sociale: nevoia de dominare si de a fi dominat (de ex :cine e tinut sub papuc acasa face pe durul la servici...etc ).Poate aprofundam cu alta ocazie

  4. gigi

    am ajuns al 2-lea cel mai tare in gura:| ...cine ma mai ia acum de nevasta???

  5. gigi

    De acord cu Mariean , inca de la prima haita , sau adunare organizata de anumale a fost un sistem ierarhic , dar cred ca Elful se referea si la treptele egale ale societatii ...acolo unde ar trebui sa fie cooperare. Practic acum e o alienare continua si toti devenim din ce in ce mai intovertiti , egocentristi si simtim nevoia sa tavalim pe cineva numai pentru ca putem.

  6. Aiana

    asta depinde foarte mult de caracterul fiecaruia
    Din contra mie imi place sa ma port cu manusi cu semanii mei
    uneori par chiar fraiera...
    zabesc tot timpul si-mi cer imediat scuze daca am impresia ca am grsit fata de cineva
    Elf pasa proasta?Asta imi spune articolul tau.

  7. diana

    Criza financiara , dar si cea morala , ne arunca treptat in mentalitatea omului de jungla...Supravietuire cu orice pret !

  8. Mariean Viorel

    Gigi! daca citesti pe blogul Dianei afla ca luna asta poti muri.
    Grabeste-te sa nu inchida astia la farmacie

  9. Digital Elf

    nu, dar copiii ce vina au? ce, au cerut ei sa vina pe lume? eu vreau s-o dau pe mama in judecata ca m-a adus pe lume.

  10. Claudia

    ai mare dreptate! problema e cu autocontrolul...

  11. gigi

    Tare as vrea sa am rabdarea sa citesc zodiacul Mariean...nu se numara printre pasiunile mele:)) prefer calculatoarele , sunt mai concrete

  12. gigi

    Eu mi-as da mama in judecata pentru tot:) Pacat ca nu am premise legale

  13. brightie

    ca sa imaprtim durerea. auzi intrebare!
    misery loves company.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D