luni, 31 mai 2010

Un mort într-o parcare

Am dat peste un mort într-o parcare subterană. Zăcea într-un ungher infect, înghesuit între un zid sumbru şi o maşină, într-o poziţie mai mult decât penală. Duhnea puternic a alcool, ştii cum miroase berea spartă pe ciment, şi a urină. Violat, bătut, abandonat, cu banii luaţi. Mai aveam puţin şi-mi dădeau lacrimile. Unde te poate aduce băutura...

Mi-a fost frică să zăbovesc prea mult, ca să nu devin suspect. Am tras repede poza şi am tulit-o mişeleşte.



Era el, căruciorul de cumpărături.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. gigi

    gata , nu iti mai postez pe blog...las pe altii sa devina tari in gura.Ti-am citit tot blogul:) simpatic.

  2. Digital Elf

    poti sa vii oricand, sa zici ce vrei, nu sa stai asa..
    nu ma deranjezi.
    ms de aprecieri.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D