marți, 1 iunie 2010

Încă îmi place să mă tund dar am o dilemă

Ziceam mai deunăzi ce-mi place să mă tund. Aveam parte pe atunci de o mamasita por favor, o tânără domnişoară în pragul pensionării. Dar care îmi plăcea când la sfârşit îmi punea ţâţele pe spate ca să mă scuture de părul de pe faţă.

Care fată s-a pensionat. Care i-a luat locul o altă domnişoară, de data asta ca vârstă. Tinerică, oacheşă, nu vă gândiţi la prostii că e căsăstorită şi are copil. Ne-am împrietenit, mă tund numai la ea, cum mă tundeam la cea dinainte.

Asta nouă îmi face frecţie la sfârşit. Voai dar ce frecţie. Cu tâmple, cu ceafă, cu scalpul tot, cu masaj, uau. Simt cum mi se scurge energia în picioare, în mâini, mă las moale, îmi vine să trag pe dreapta şi să dorm. Divin. Dar, nu îmi pune ţâţele pe spate ca mamasita.

Dilemă: ce-mi place mai mult? masajul divin, că mă duc să mă tund şi am parte de un masaj pe cinste, sau mi-e dor de ţâţele pe ceafă?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. Mariean Viorel

    Ti-e dor de anii cand o femeie era tentata sa-ti puna tatele pe ceafa doar in pretul unui tuns . Restul...e can-can .

  2. Claudia

    n-am experienta la sani pusi pe ceafa dar am la masaje. eu zic totusi ca iti place masajul mai mult :P

  3. Claudia

    http://jurnalulfemeiide40deani.blogspot.com/2010/06/leapsa.html

    ai o leapsa de la mine. sa te vad cum te dezbari de ea :P

  4. Digital Elf

    upsy.
    ma gandesc si scriu. nu pot acum-acum, dar incerc s-o fac repede. anunt eu.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D