miercuri, 2 iunie 2010

RAAHAA!

Azi mi-au dat lacrimile. Pentru prima oară după 25 de ani, am ţinut în mână un Rahan. Biblioteca Adevărul a scos azi primul număr din seria nouă Rahan, cu ocazia zilei copilului. Pentru jenanta sumă de 2 lei, am cumpărat cu înfrigurare Rahanul. Nu l-am deschis imediat. Am sorbit doar coperţile roşii ce se întrezăreau prin folia slinoasă de protecţie. Am savurat victoria cu emoţie dar cu răbdare. După care am deschis tacticos, fără să mă grăbesc. Eram la masă, dar nu mai puteam aştepta.

Rahan?

M-am făcut mare cu Rahan.
Am visat cu Rahan.
Am omorât dinozauri cu Rahan.
Am copiat cu calc poziţii spectaculoase ale lui Rahan.
Mi-am făcut cuţit de lemn ca cuţitul de os al lui Rahan.
Am aprins iască ca Rahan.
Eram blond ca Rahan.
Ca să aflu dacă mă duc a doua zi la şcoală am învârtit cuţitul de lemn ca cuţitul de os al lui Rahan.
Scriam la perfecţie PUFF!, SFIIIC!, SPLASH!, AAARGHHHHH!!.
Mama mă chema acasă şi eu strigam din copaci RAAHAA!
Schimbam cu colegii numerele de Rahan.
Niciodată pentru Pif, numai pentru Rahan.

Lăsaţi-mă. Am treabă. Mai am un episod de citit cu Rahan.

Săgeţi, fiul lui Crao, integritate/altruism, păr de foc, triburi, plute, gorile, rinoceri, pume, junglă, vânătoare...

RAAAHAA!


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



3 comentarii:

  1. gigi

    Am facut-o acum...ziceam eu ca nu mai postez...dar ce sa fac, duc lucrul la bun sfarsit , umplu blogul tau de posturi......de data asta ti-am laut-o inainte cu nostalgiile :
    http://allunrelatedthings.blogspot.com/2010/05/imi-e-dor_30.html

  2. Claudia

    tu, cu barbatu-meu si alti baietei ca si voi. cand mi-a spus barbatu-me "vestea cea buna" , m-am uitat la el de parca picase din luna. dupa aia s-a suparat pe mine de cat sunt de proasta ca nu stiu cine e rahan asta. in toata situatia ma consoleaza treaba ca nu sunt singurul adult cu minte de copil din casa.

  3. Anonim

    buying back your childhood, huh? :D

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D