miercuri, 22 decembrie 2010

Dacă este posibil aşa ceva

...să fi cumpărat cadouri de Crăciun unui copil în 6 ani încât în al şaptelea să nu mai ai ce să-i iei nou. Adică să intri in hyper-hyper marketurile super ticsite şi să te uiţi ca boul la rafturile cu jdemii de păpuşi şi jocuri, şi să nu poţi pune în coş nimic: pe aia o are deja; aia o are pe aia mai scumpă; aia i-a luat-o tatai-su; aia nu, nu ştii că o are de la mătuşi-sa? jocul ăla e prea slab pentru ea, n-o să se joace cu el; zăngănele - are, să-şi pună şi-n cap; rujuri - are şi de-alea vreo 4; parfum, ceas, cărţi nu mai zic, puzzle... şi tot aşa...

Oare exagerăm noi cu cadourile în ultima vreme? Ţin minte că pe vremea mea îmi doream un vaporaş de plastic. Mi l-am dorit atât de mult, încât la Crăciunul respectiv pe ăla l-am primit. Dar numai pe ăla.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. Anonim

    mda, se exagereaza cu gift-urile mai ales la copii... si cred ca explicatia e simpla: pe vremea noasta nu erau atatea si ni se dadeau cu masura: adica nu 10 vaporase, masinute si mai stiu io ce , ci doar unul....acum cumperi unui copil de toate(daca-ti permiti sau familia isi permite) , pe principiul mai bine sa aiba decat sa nu aiba...

  2. Lolli

    poate doirinta de-a ne vedea copiii fericiti?

  3. Digital Elf

    da, lollita, dar parintii nostri nu vroiau sa ne vada fericiti?

  4. Lolli

    Ba da cum nu?Dar magazinele nu dadeau pe din-afara de jucarii pe vremurile alea...Mentalitatile erau altele.Inca era viu spiritul ala de economie...adica daca mama statea la coada 3 ore sa-mi cumpere 1 kg de portocale apoi trebuia sa-mi ajunga 3-4 zile nu o zi ...

  5. Florena

    Imi amintesc cand venea Mosul, pe atunci nu venea cu jucarii, ci cu lucrusoare (o pereche de manusi, o bluza, un dress) practice si portocale, dulciuri... cu asta venea mosul! Copilul tot jucaria o asteapta :D

    Recunosc ca ador sa cumpar jucarii micutilor ce-i am in preajma, stiu ca ele ii bucura cel mai tare. Si oricat de multe jucarii ar avea acasa, sunt convinsa ca Mosul gaseste "jucaria" potrivita la fiecare micut!
    Si sa raspund la intrebarea ta, NU, nu consider ca se exagereaza cu jucariile, ele ajuta la dezvoltarea micutilor, ajuta implicit la educarea lor... ;)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D