marți, 1 martie 2011

Vremea regăsirilor?

Dau vina în special pe facebook. Cred că el e de vină. Găseşti pe cine vrei şi mai ales te găseşte cine nu vrei. Colegi de la alt loc de muncă. Prieteni de-ai colegilor de la alt loc de muncă. Prieteni de-ai prietenilor. Colegi de şcoală generală. Foşti amici. Toţi, în câteva două-trei luni. Dintr-odată, a explodat lista de "prieteni" la peste sută. Şi dacă vorbesc cu 2-3 zilnic. Ne-am regăsit, ne-am văzut pozele, ne-am văzut datele de naştere, gata, mai vorbim de ziua lor de la mulţi ani.

E ceva un fenomen în atmosferă de toată lumea îşi caută prietenii din vechime?

De fapt facebookul e un fel de google pentru substantivele proprii.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



6 comentarii:

  1. Lolli

    da ai dreptate :D si io zic la fel :))))))))))))

  2. happy

    "E ceva un fenomen în atmosferă de toată lumea îşi caută prietenii din vechime?"

    Se numeste curiozitate :D si e maaaare... :D

  3. deletrrix

    Posteaza-l pe Facebook sa ii dau like. :))

  4. Cristian Bulaga

    mie mi se par cam dubioase "regasirilea" astea , mai ales cele de pe facebook. vezi ca-ti cere prietenia, incepe sa comenteze la poze, da like-uri la prostiile de pe wall, ca intr-un final sa-ti spuna de ce te cauta ... deci, regasirea are un scop. sunt singurul care-a patit-o ?

  5. congo

    eu nu am facebook pt ca n-am chef sa am 300 de prieteni. :))

    ps: m-a distrat deletrrix :))

  6. brightie

    apai vezi, io pe facebook mi-s tot brightie.
    gasesc numa' pe cine vreau eu.
    restul, sa-mi scrie. post-restant. :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D